امداد خودرو شهرضا

0913-920-2427
0916-280-2472
0930-201-1738
سوخت رسانی سیار 1401/05/22 - 12:41 406

سوخت رسانی سیار

Refueling on site

سوخت رسانی سیار یا پمپ بنزین سیار از خدمات امداد خودرو شهرضا می باشد.در صورتی که از پمپ بنزین دور هستید،کادر امداد خودرو شهرضا به صورت 24 ساعته آماده ارائه سوخت رسانی سیار به شما عزیزان می باشد. برای دریافت خدمات پمپ بنزین سیار با شماره امداد خودرو شهرضا تماس بگیرید.

سوخت رسانی سیار

سال های گذشته این تصویر زیاد تکرار می شد،افراد گالن به دست به دنبال بنزین.در حقیقیت با تمام شدن بنزین مجبور بودند برای تهیه بنزین تا نزدیک ترین پمپ بنزین بروند.با گذشت زمان امداد خودرو برای کمک به شهروندان راه حلی برای این مشکل پیدا کرد و سوخت رسانی سیار را انجام داد.بددین سورخت که با محفظه ی مخصوص سوخت رسانی، سوخت مورد نیاز خودرو را تا محلی که خودرو انجا است حمل می کند. در حقیقت ماشین امداد خودرو حکم یک پمپ بنزین سیار را خواهد داشت.

سوخت رسانی سیار امداد خودرو شهرضا

امداد خودرو شهرضا با پوشش گسترده مناطق اطراف، سوخت رسانی سیار را انجام می دهد:

سوخت رسانی سیار شهرضا

برای دسترسی به پمپ بنزین سیار و سوخت رسانی سیار امداد خودرو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس های امداد خودرو شهرضا

09302011738 - 09162802472 09139202427

 

پمپ بنزین سیار

پمپ بنزین سیار یا سوخت رسانی سیار به این معنا است که اگر با اتمام سوخت یا کمبود سوخت خودرو مواجهه  از این خاطر اطمینان داشته باشیم که با تیم تعیین شده توسط سوخت رسانی سیار امداد خودرو شهرضا به آسانی سوخت مورد نیاز خودر را تهیه کنیم. خدمات پمپ بنزین سیار سال هاست که یاری دهنده مردم است.

روشن شدن چراغ بنزین خودرو

وقتی چراغ بنزین خودرو روشن می شود به این معناست که تنها ده لیتر سوخت(بنزین) در دسترس است. بنابراین باید فورا خودرو را به نزدیکترین پمپ بنزن برسانیم. البته به این مورد توجه داشته باشید که همیشه بیش از یک چهارم سوخت داشته باشیم، یعنی با کمتر از این مقدار به هچ عنوان نباید خودرو را حرکت داد زیرا باعث آسیب رساندن به ماشین می شود. پس هر ماشینی باتوجه به عملکرد خود در استفاده از بنزین میتواند مسیر های متفادوتی را بپیماید.

امداد خودرو شهرضا خدمات زیادی مانند امدادخودرو در تمام مناطق شهرضا، یدک کش خودرو, کفی خودرو بر برای تمام خودروهای ایرانی و خارجی, حمل خودرو با یدک کش با انواع نیسان چرخگیر و دکل دار و سایر خدمات امدادی را در محل شما انجام میدهد

برای دسترسی به پمپ بنزین سیار و سوخت رسانی سیار امداد خودرو با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

شماره تماس های امداد خودرو شهرضا

09302011738 - 09162802472 09139202427

 

انواع بنزین

بنزین مایعی است که ماده اولیه آن نفت خام می باشد. بنزین ماده اصلی برای سوخت خودرو های سواری بنزین می باشد.نام گذاری کلمه بنزین در ابتدا در کشور آلمان انجام شده است.این محلول قابل اشتعال و فرار در صورت اتمام در خودرو باعث خاموش شدن خودرو می شود.امروزه دو نوع بنزین به نام های بنزین سوپر و بنزین معمولی عرضه می شود.

افرادی که نسبت به خودروی خود حساس هستند یا اینکه از خودروهای مدل بالا استفاده می نمایند از نوع سوپر استفاده میکنند.تنها تفاوت در بنزین سوپر و معمولی سوخت کامل بنزین سوپر به دلیل مرتب بودن زنجیره کربنی می باشد.

در شرایطی که به دلیل اتمام بنزین اتومبیل شما خاموش شد و تا نزدیکترین پمپ بنزین فاصله زیادی داشتید با تماس با شماره پمپ بنزین سیار امداد خودرو شهرضا از خدمات سوخت رسانی سیار ما در محل برخوردار شوید.امداد خودرو شهرضا با پوشش گسترده مناطق اطراف آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی می باشد.

 

سوخت رسانی سیار

تحویل بنزین در محل

امداد خودرو با ارائه خدمات سوخت رسانی سیار، این امکان را فراهم نموده تا سهولت دسترسی کاربران به بنزین مخصوصا در مواقع اورژانسی و نیاز، فراهم آورد. از این رو یکی از خدمات سوخت رسانی سیار امداد خودرو تحویل بنزین در محل می باشد.

خودروهای سوخت رسانی سیار 

خودرو سوخت رسانی سیار را می توان براساس نوع خودروی استفاده شده به دو دسته زیر تقسیم بندی کرد:

خودر سوخت رسان نیسان ظرفیت مخزن آن ها در محدوده 500-1000 لیتر قرار داشته و از این جهت محدود تر هستند. با توجه به ظرفیت محدود آن برای کاربردهایی  با ظرفیت های پایین تر و تحویل های فوری مورد استفاده قرار می گیرد.

خودرو سوخت رسان کامیونت، محدوده ظرفیت مخزن آن ها در بازه 800-3000 لیتر می باشد.

در خودرو سوخت رسان سیار و نوع تجهیزات به کار رفته در آن نکته حائز اهمیت نوع سیال انتقال داده شده می باشد ولی مقدار ظرفیت مخزن تاثیر به سزایی در ساختار خودرو سوخت رسانی سیار ندارد. به عنوان مثال در ماشین سیار بنزین تجهیزات به کار رفته ضد انفجار می باشد در حالیکه ظرفیت مخزن تاثیری در نوع تجهیزات نداشته است.

شماره تماس های امداد خودرو شهرضا

09302011738 - 09162802472 09139202427

امداد خودرو شهرضا | یدک کش شهرضا | مکانیک سیار شهرضا

طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ نمووب